Sunday, July 13, 2014

PruBSN Navigator

Assalamualaikum buat semua..

Ramai di antara client saya dan juga client kawan-kawan menghadapi masalah untuk mencari hospital panelPruBSN yang terdekat. Masalah ini biasanya tidak berlaku di kawasan kediaman sendiri, tetapi biasanya terjadi semasa berada di luar kawasan. Contohnya semasa percutian, perjalanan balik kampung dan sebagainya.

Masa ni, nak cari senarai hospital dalam buku polisi dah tak boleh, sebab kita bukannya membawa buku polisi tersebut ke mana-mana. Jadi akan timbul masalah jika berlaku ‘emergency’ seperti ini. Tapi sekarang, para pengguna “smartphone” tak perlu lagi risau kerana Prudential BSN telah mengeluarkan satu Apps yang dikenali sebagai PruBSN Navigator yang boleh di ‘INSTALL’ menerusi google playstore. Apps ini akan mengesan lokasi anda berada dan akan memberitahu anda senarai hospital panel PruBSN yang berdekatan dengan anda.



Jadi kepada semua client PruBSN, anda tak lagi perlu risau dan saya mengucapkan kepada anda selamat meng’INSTALL’ Apps yang cool ini dan selamat mencuba. SEMOGA TIADA LAGI MASALAH MENCARI HOSPITAL PANEL PRUBSN TERDEKAT.




Hubungi pakar takaful anda sekarang.
: 013-3210955

No comments:

Post a Comment